what's the name of the game?

goden morgen! igår Fredag så va det skola och det va bra. en vecka sen Linn flyttade nu, känns tomt. men efter skolan köpte jag&Jennifer fika och satt och fikade i busskuren i timma för väntade på bussen. mysigt! sen så åkte jag hem och fixade iordning lite grejer. sen så skulle vi till mormor&morfar för morfar har typ tagit pension så va där och åt middag. men på vägen dit så blev min låtsaspappa Bengt jättekonstig. han körde bilen och han blev helt konstig, körde snett och va nära att köra ner oss i diket typ 5 gånger och vi fick ingen kontakt med honom han bara stirrade rakt fram. riktigt läskigt och när vi väl fick kontakt med honom blev han bara förbannad och han ville inte stanna bilen och sånt. men tillsslut stannade han men han ville köra vidare. ambulansen kom och allt löste sig. visade sig att han hade tagit fel spruta för sin diabetes så hans blodsocker hade bara rusat ner! det va verkligen hemskt för riktigt lågt blodsocker ger samma syntomer som på stroke och vi trodde ju han hade fått det först jaa uusch! men som tur är löste sig allt snabbt&bra!! så vi va där sen hela kvällen kom hem ganska sent och idag så gick jag ju upp tidigt för att åter igen dela ut frallor, det är faktiskt riktigt kul! sen så va jag&mamma ute och gick en runda sketaskönt fast blåser. sen åt vi frukost och nu sitter jag här och bara lyssnar på bra musik och tänker göra det ett bra tag till! PUSS

Kommentarer
Postat av: Argumentation

I love this page.

2011-05-12 @ 07:26:08
URL: http://argumentation.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0