du drar mig neråt lika fort som du tar mig till himlen.

tooooorsdag, dagen började ganska segt..men blev roligare sen efter lunchen! jag, Amanda och Antonia var verkligen på skratthumör och hade riktigt kul på hemkunskapen idag asså hahaha som vi hackade på emma C hela tiden..han vi hade idag måste trott vi är världens mest trögaste tjejer..host..host!! sen efter skolan så hängde jag med hem till Anna, riktigt mysigt och kul. vi satt och pratade om verkligen ALLT riktigt bra tjej det där asså! sen så gick vi ner till konfan och det va ganska lamt idag dom bara snackade hela tiden jag somnade några gånger hehe! sen kom jag hem pluggade,pluggade och pluggade! har no-prov imorgon kommer säkert gå åt helvete men ändå tur att man har en bror som är gått ellinjen och kan endel! men nu ska jag platta håret och sen sova PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0