send them your heart

hejj jag lever!! men asså jag har haft det hur jävla bra som helst verkligen! men det blev ingen grillning med Amra häromdan så Hanna kom hit istället och sov här. och vi bara kollade på film och chillade järnet. sen så igår så låg vi och solade hela förmiddan och sen så hade jag gitarr och då åkte Hanna hem och sen efter min gitarr gick jag hem till henne. och vi drog vidare till mc'donalds efter att ha kämpat med att pumpa hannas cykeldäck HAHAH!! och när vi väl var vid mc'donalds efter en rolig cykeltur hahaha så åt vi först där sen gick vi till max och köpte världens godast milkshake MJAAOU VAD GOD DEN VA!! sen så va vi där ett bra tag sen cyklade vi hemåt och kollade på en fotbolls match med Frida&Weronica haha störda tjejer det där alltså. sen va vi med dom och sen så cyklade vi bara runt och fulade oss. jag&Hanna träffade valerijan och hans buddies ett tag oxå haha störda grabbar asså där snackar vi dålig humor hahaha! men sen åkte vi hem för det blev askallt och vi hade bara våra skinnjackor så vi va hemma typ lite efter elva! sen när vi väl va hemma så dampade vi loss och gjorde heeemliga saker hahah nej men det tar vi inte upp här!! men vi somnade väl typ runt 6 idag på morgonen. och vaknade vid 12 idag haha så vi har bara latat oss i soffan och varit allmänt lama! tack Hanna för bästa dagarna älskar dig! och tack alla för dagen/kvällen/natten igår! men åkte hem och nu sitter här och ska äta fläskfilé med pommes! sen kommer pappa och hämtar mig ska sova där inatt PUSS OCH KRAM!
ni får bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0