cuz i got time while he got freedom

hejsan hoppsan här suger uppdateringen ordentligt!! men i måndags va skolan bra och sen på musikalen hade vi bara vanlig dans har saknat det riktigt mycket asså! och sen tisdag va skolan helt okej och sen efter det följde jag med amra hem och lika kul som vanligt. sen så hade jag ju gitarr och det gick skitbra! sen efter det hade jag sång och det gick med skitbra! och igår kväll var jag Amanda Antonia Evelina på Romeo&Julia som den andra teaternklassen på skolan har gjort nu. bästa på länge asså! vi va där från 18 och jag va hemma runt 22! och jag hade så ont i magen efter det för hade skrattat så mycket och sen hade jag knappt något smink kvar bara för jag hade skrattat tills jag gråtit jaa uusch tårarna bara sprutade! så det va en riktigt lyckad dag igår. och idag onsdag har det varit ganska lugn och soft dag. började dagen med att va i simmhallen på gympan ganska kul. men nu ska jag göra lite tyska&SO sen spela gitarr eller nått PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0