ett sista hejdå.

jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.
jag kan inte ens stå när du inte ser på.
och genomskinlig grå blir jag utan dina andetag.

It's so lonely without you here
like a bird without a song.
Nothing can stop these tears from falling..
Because nothing compares
nothing compares to you.
va inte rädd jag går brevid dig.
kom ta min hand jag håller i dig.
här i min famn kan du våga tro.
sänk dina murar jag ger dig ro.
för att jag älskar dig så som du är.
och jag vill ge dig allting jag har.
låt mig få bära dig, när du är svag..
för du betyder allting för mig.









jag älskar dig med hela mitt hjärta gumman.

Kommentarer
Postat av: Natalia

♥♥♥♥ Du är så snäll du sandra! ♥♥♥♥

2011-04-01 @ 17:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0