if god was to describ you, where would he begin?

GUTEN MORGEN! nu sitter jag på min säng efter att ha gått upp klockan 6! för att sedan åka till City Gross och packa frallor med klassen som vi har varit ute och tagit beställningar på och som vi efter att ha packat dom varit ute och hängt på dörrarna hos folk. för att tjäna pengar så vi kommer någonstans tillsammans i nian! gick riktigt bra tycker jag! så nyss åt jag frukost färska frallor himla gott asså..men idag har jag inga sådär planerade grejer. pratade med Lina igår och vi skulle se till att träffas idag det är de enda jag vet! men nu ska jag dunka bra musik,njuta och sjunga med för allt jag har! puss&kram!
sliten tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0