Gavin DeGraw - Jealous Guy - Acoustic!!

godmorgon! igår kväll blev en riktigt lyckad kväll tycker jag. mycket skratt och prat hur mysigt som helst. vi åt supergod mat och spelade roliga spel! jeta drog hem någon gång efter tolv och sen städade vi undan och sen somnade vi! och vi vaknade vid åtta idag liksom man bah hallå?! och då gjorde vi frukost och satte oss ute och käkade riktigt skönt. sen cyklade dom hem och jag fixade iordning det sista från igår innan mina päron vaknade haha! men nu ligger jag i sängen men jääävligt bra musik på hög volym i hörlurarna och solen värmer min rygg åååååh älskar det här så ska ligga här ett bra tag!! tack tjejer för igår ni gjorde min kväll verkligen! jag älskar er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0