ensam är du stark, tillsammans är vi starkare.

kom hem nyss efter en känslosam dag. skolan började med musik då vi spelade in sången till våran cover riktigt kul gick skitbra! sen på håltimman och svenskan "firade vi av" Linn eller hur man ska säga. för hon flyttar Rörvik imorgon. uusch jag kommer sakna henne nått så grymt! jag kan svära på att jag aldrig gråtit såhär mycket och länge i hela mitt liv, det va riktigt riktigt jobbigt att säga hejdå till henne. för hon är en av dom personerna som lyser upp hela mina dagar i skolan och ens får mig att orka gå en hel dag! men vi ses snart men efter att ses nästan varje dag och allt så blir det svårt....men nu ska jag dunka musik,städa rummet,tänka på härliga minnen samtidigt som jag gråter en skvätt! sen kommer Amra. ha en fortsatt bra Fredag, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0