biiiiildbomb!

IGÅR: vaknade och va skitlam och va helt osocial mot alla typ haha va verkligen inte på humör satt bara inne fast det va verkligen skitfint väder ute. men sen kände jag att jag va tvungen att rycka upp mig lite. så gjorde mig iordning och drog in till stan där jag träffade Matilda,Narcis,Damir,Nermin och Jeta. så vi satt bara och fulade oss sen kom Lina oxå. saknat dom grymt mycket längesen jag va med dom så att säga! sen så drog Jag,Matilda,Lina och Damir hem till Matilda där vi spelade Med andra ord, vääääärldens bästa spel ever!!! sen så drog Damir och vi andra 3 som va kvar drog och köpte korv och grillade sedan det hemma hos Matilda. sen åt vi glass och bara snackade om allt möjligt typ. sen på kvällen körde vi Med andra ord, igen, det va Jag,Lina,Narcis,Damir,Matilda och Matildas syster+pojkvän+kompis haha riktigt skoj asså! sen så cyklade Jag&Lina hemåt runt tio tiden. och det slutade självklart med en långt snack skitmysigt. sen cyklade jag hem och va hemma efter elva någon gång!
IDAG: gick upp tidigt för att köra ut frallorna för sista gången lite sorligt för det har varit skitkul faktiskt men ändå skönt för vi har fått in asbra med pengar till kassan!! så nu sitter jag här och ska sätta på musik och städa mitt rum för tjejerna (Jeta,Lina,Matilda) kommer hit ikväll. vi ska grilla och bara ha allmän mysigtjej kväll här! och mamma har köpt hur gott kött som helst till oss, LÄNGTAR! men nu ska jag öppna fönstret och låta solens strålar strömma in samtidigt som jag njuter av bästa musiken PUSS&KRAM!

bilder från gårdagen!
HAHAHAHHA SÅ KLOKREN BILD HAHAHHAHAHA BÄSTA PÅ LÄNGE!


älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0