we gonna burn this place down

tjeeeeeeeeeeeeenare! idag så körde mamma mig till skolan för hon var ledig. sen så .var jag i skolan hela dan. helt soft NO vi hade idag! haha vi hade vattenkrig haahaha åke fick typ damp på mig och ewe!! uuuuoops...men sen så gjorde vi massa expriment med lunchen i skolan så hade vi precis ätit trodde jag skulle spy ett tag!!! sen så efter skolan kom mamma och hämtade mig så stack vi ner till polisstationen för att fixa mitt pass. så gjorde vi det ahhahaha harregud mitt foto trodde jag skulle dö och min namnteckning är ju inte ens att komentera..sen så åkte vi hem. så packade jag det sista till maria..men mamma&bengt skulle till varberg i helgen så ska "bo" hos maria hela helgen typ..men så när jag kom hit vid 3 så satte jag&maria in högtalarna i datan och nu så dunkar vi musik!! och nu har vi fixat sminket så ska typ äta snart och sen så DRAR VI SÅ JÄKLA TAGGADE!!! men nu ska vi göra resten
seeeeee you guys tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0