update 16;05

skolan idag började sådär för hade skitont i huvet och var megatrött! så var ganska lame. men sen så hade vi mat och det var hamburgare haha vi tyckte det var asgott så vi frossade i hamburgare!! nääh men sen hade vi hemkunskap. då gjorde vi typ någon sorts bullar. som blev SKITGODA! och sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här och gör matte-läxan och kollar på beverlly hills och väntar på att tiden ska gå för när mamma kommer hem ska vi simma, vi har bytt dagar till torsdagar nu för haha aah jag vet inte men vi har gjort det iallafall!
och igår bloggade ju inte jag för efter skolan åkte jag hem till maria. och sen så drog vi ut och ner på stan HAHAHA blev uppraggade av typ 7 tyskar. som går runt på stan och visslar till typ alla tjejer som ser?!
"what is so funny?" HAHAHA..och sen så påvägen hem skulle vi ta ett varsit äpple i två träd det slutade med att jag började klättra i träden och vi kom hem med en hel cykelkorg full med "pallade äpplen" HAHA så bäst hade bark överallt. men sen kom jag hem och kollade på idol ÄLSKAR PROGRAMMET!



BALLONGEN!!



hahaha lyckat!

äääääpplen


GOOOOD BULLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0