plugg.plugg.plugg..

tjena bloggen!!!
haha nääh men orkade inte blogga igår hade inte energin till det tyvärr..men haha lite fail faktiskt för vi hade ingen musikal igår haha jag hade fel det börjar ju nästa måndag! men men igår hände inget sådär speciellt skola som vanligt och jag, mamma och bengt bestämde oss för att köpa en gitarr till mig!! blev SKITGLAD så idag har faktiskt bengt varit och kollat på en gitarr vilket jag inte visste fick reda på det nu, och kanske ska börja ta lektioner i det vi får se! men idag har det varit typ världens softigaste dag reeeen chillmode! för vi hade 2 timmars håltimma så jag, antonia och amanda drog hem till antonia och käkade skitgod mat och kollade på film! sen så hade vi LKS sen slutade vi. kom hem runt två tiden och nu sitter jag här men nu ska jag plugga..hahah eller vad säger du filip? :D jag ska iallafall plugga matte,engelska biologi och tyska DÖDA MIIG!!!hejdååå

Kommentarer
Postat av: filip

jodå.. pluggar gör vi båda två, väldigt flitigt :)

2010-09-07 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0