vi klarar allt, bara vi är tillsammans

hhääy här kommer sandra som inte updaterat sen tisdags dåligt jag vet. men fan inte hunnit sitta vid datan nånting?! igår hände inget speciellt. fast det var en skitjobbig dag för typ alla grät i skolan och massa skit. typ dom sista timmarna i skolan hade jag ingen lust att va där alls. men tack vare maria,linn,min klass och martin så gick det super..sen när jag kom hem pluggade jag i typ 2 timmar! sen så körde mamma ner mig och maria till en fotbollsmatch vid ljuseveka och där spelade Blaget-rydaholm. lite lamt men haha aah vi hade ju kul på eget vis! men sen blev det nedrans kallt så vi ringde mamma så kom hon och hämtade oss. sen så när jag kom hem kollade vi på teve sen somnade jag typ. och idag så var det skola som vanligt och den var ganska chill, maten idag var ärtsoppa (gott) och pannkakor (ännu godare) och efter maten hade vi hemkunskap så gjorde vi köttfärssås och spagetti och min&linns kättfärssås (godare än godast!!!) vet inte hur vi lyckades men det var helt otroligt hur gott det var?! hahha sen så hade vi drama och då somnade jag typ haha och när jag vaknade var skitpigg så är lite hyper just nu. sen så slutade vi tog bussen med jeffan hem,och nu har jag städat rummet och sånt samtidigt som jag pratade i 2 telefoner med maria&martin hahah FAIL! men det slutade bra iallafall. skulle egentligen träffa martin ikväll men nope blev ändringar på det ska träffa han på lördag istället! längtar hur mycket som helst efter honom. men ska dra ner på stan ikväll hejdåååå

HAHAHAH
DAGENS CITAT:

micke- och duvorna sa...
(linn avbryter honom och säger)

linn- KUKKELIKUU KUKKELIKUU
jag- HAHAHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0