godnatt 22;36

hej dålig update men har inte orkat sätta mig vid datan.
men idag i skolan var det ganska soft. men idag tog vi ju skolfoto -.- trodde jag skulle dö mitt enskilda vill man ju typ bara pissa på så jäkla misslyckat!! ååååååh får damp på fotografen! kände mig som är docka..och sen tog vi med elevrådet med jag är med där iår och jag gick dit med adis och när vi kommer dit då visar det säg att lina, amra och jeta också är med i elevrådet SÅ BÄST! men efter skolan gick jag hem till pappa för vi skulle åka så fort som mäjligt till göteborg. så åkte vi och sen så kom vi fram vid 7 tiden kanske. så åt vi lite wook och sen kollade vi på teve. och jag pratade med min saknar bror! ååh älskar dig du får mig alltid på så bra humor du är bäst. och sen så kollade på lite mer på teve sen gick jag och la mig för har lite ont i huvet..så sitter här nu och typ somnar närsomhelst är faktiskt trött redan :s konstigt för att heta sandra ekdahl (!)
och plus jag ska hälsa från adis till alla bloggläsare HAHAHA. hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0