TISDAG

hej igår blev det ingen data som alltid på måndagar! efter skolan togjag sällskap med julia F som hängde med in på H&M och köpte ny mascara och hon vill att jag ska söka till idol och sen så hon bah "shiet jag går i samma klass som sandra ekdahl sveriges nästa superstjärna typ" haha så söööt!. sen så gick jag hem till mormor&morfar. sen så hade jag musikal ååh älskar att ha musikal agera sjunga och allt! man släpper verkligen omvärlden och får lite bättre tankar i huvet! sen så åkte jag hem duschade och kollade på idol seriöst sebastian krantz verkligen SÖG igår!? men chris var bäst tycker jag iallfall. sen så gick jag och la mig. och idag försov jag mig så blev ingen frukost hade tio minuter på mig så aah gick ju sådär. men jag hann minsann! skolan idag var väl helt okej. men har varit nere typ hela dan för det har hänt massa saker. (maria vi klarar detta och allt tillsammans!) efter skolan när jag&jeffan satt och väntade på bussen. så kom typ min drömkille! haha nääh men asså han är seriöst skitsöt han är 9 år HAAHAH, så började vi prata med honom och så hade jag köpt choklad han bah "får jag smaaka av din choklad? (a)" urgullig! och massa. sen kom bussen jag åkte hem och nu sitter jag här men ska plugga nu sen dra till maria föör vi ska kolla på en fotbollsmatch med lina! hejdååå!

ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0