2 underbara dagar.

hej dålig update men har inte pallat. sigges var så jäkla lyckat! tack alla som gjorde kvällen! haha damir var ju lite extra vild HAHAHA! och demirs dansstil är så jäkla chill så det finns inte.

och idag vaknade vi vid tio tiden. och sen hade maria fotbollsmatch i gnosjö så hängde med dit och kollade. dom vann med 10-3, ni är grymma tjejer..sen så var vi hemma igen vid typ 4 tiden. så fixade vi oss och sen drog vi ut först hände massa skitsaker och aah massa. efter de drog vi ner köpte fetaste godispåsen i stan och satte oss vid prolympia och typ snackade och lekte lite emo! och jag gjorde bort mig för maria fick mig att göra en sak HAHAHA och massa. sen så kom värnamos sötaste killar! andy,aldin,abbe och anes. hahahah sjuktgulliga så vi satt och körde på med musik. sen stack dom efter det kom några andra så va vi med dom haha dom mår seriöst inte bra (världens skönaste skratt) sen så drog jag&maria hem. käkade och kollade på en skitkonstig film fattade ingenting. och nu sitter vi här och har chillmode. men hejdåååå





BÄSTA BILDEN FÅR AVSLUTA DENNA SKITEN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0