TAGGA IMON.

uppdaterade senast i måndags så dålig jag är jag veeeet...
men tisdags typ inget speciellt! men igår så typ hade vi orientering på morgonen haha jag och linn lyckades faktiskt hitta en kontroll! men sen så var vi tvungna att hitta en till för att bli godkända i gympa så nu vet man att man klarar det ämnet. och sen efter skolan drog jag,maria ner på stan och wilma va oxå med. så köpte vi lösögonfransar och så till imon. och sen så vandrade vi runt och sånt. sen så drog vi till trälle och pratade med saga sen så va de en störande unge där NEEEEEEIIIIII! hHAHAHA ingen fattar...sen så drog jag hem. och sen kom pappa och hämtade mig så va jag hos han inatt..(skit längesen jag träffade honom,skönt att träffa dig igen pappa du är bäst älskar dig)..och sen idag så var det skola som vanligt ganska soft och så. och sista lektionen kom saga på besök! sen så efter skolan skulle jag&mamma fixa mitt pass till cypen men vi skulle skriva på massa saker. så ska fixa det imon istället. sen så när vi skulle hem ville inte bilen starta...så morfar kom och hjälpte oss sen körde vi den till en bensinmack och så står den där nu så vi har bara en bil hahaha vi känner oss typ halvt handikappade..men imon är det skola och sen SIGGES!!! TAGGAD SOM FASKIEN! men hejdååå





sigges 2009!

imon så kör jag&maria igen! let's burn this place dooown!!
så jääääkla taggad!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0