För de vilda, vackra änglarna

hej jag och maria stack ut innan då..och ahaha asså söndagar här i värnamo är typ som att gå i en öken för det går bara runt gamla gubbar och tanter med sin rullator! så jag och maria bestämde oss för att skaffa en "söndags-rullator" låter ju fin fint! och så cyklade vi runt drog till amras träning (vilket vi visst inte skulle gjort....-.-) och sen så stack vi och stannade och kollade på en fotbollsmatch mellan reftele och något värnamolag kommer inte ihåg va dom hetter typ nått på D tror jag de va iallafall. och sen så började vi frysa så vi drog till pelikanen och där satt typ demir,kim,suad,abed,albert,ante och nån mer vet inte vem. och sen så kom en speciell person och då ville jag typ bara slänga migg i väggen och hoppas dö!!!! olagligt snygg men sen så åkte han iväg och då kunde jag typ andas igen HAHA! sen så  var vi med alla dom och haha harregud ingen av dom mår ju bra nån stans asså! och sen kom den där speciella personen tebax?! så fick typ DAMP.........men så gick han igen som tur va! och sen så fortsatte vi va med alla sen så stack alla dom hem och då drog jag och maria till meddo för att varma oss. och så satt vi där sen så gick vi runt lite stötte på elnes,granit,erika och nån mera! och jag typ började gråta säger inte varför här..bara maria som vet..och så gick vi till HOMEBUY (hemköp) och sen drog vi hem för ingen va ute! sen kom bengt och hämtade mig så nu har jag ätit och satt på mig bengts pjamas hähäh! och nu sitter jag här! men ni får bilder från dagen när maria skickat! BYYYE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0