I hope someday you'll see me

vaknade typ vid 10 tiden men låg kvar i sängen till typ ett?! helt sinnes..läste ut min bok! och alla mina vänner typ mobbar mig för att håller på med twilight böckerna hahaha! men jag tycker dom är för jäkla bra. läste ut tredje boken idag det slutade med att jag satt och läste högt för mig själv samtidigt som jag grät (!) måste köpa sista NUUU! och sen så åt jag middag till frukost alltså en brunch haha (dålig humor..) sen så följde jag med mamma&bengt och handlade för skulle ta in pappas post och det slutade med att jag drog ner till finnvedsvallen till lina,ronja,amra,jonas,anton,hugo för det var fotbollsmatch missade hälften men liksom what ever..och jag,lina,amra och ronjaaaa vi skämde ut dom andra som fasiken för vi körde igång med världens sämsta humor! och sen när matchen var över -vi förlorade och det gick typ åt helvete- då så stog vi utanför för hahah vi skulle se om en speciell person kom men han kom aldrig :( var ganska lättad men ändå inte! sen så började jag&lina gå hemåt med hugo,jonas och anton. haha och alla gick emot lina typ haha sen gjorde hon ett jävla huvudskydd på cyklen jaa harregud! hahahhaa..så gick jag&lina hela vägen hem till henne och jag vet inte vad som hände med mig men jag fick världens damputbrott och hoppade runt och lekte typ apa! sen så när vi va framme hos lina kom min mamma och hämtade mig. och direkt när jag kom hem så satte jag mig och började läsa veckorevyn och nu har det gått en timma har inte ens kommit till hälften i tidningen ÄLSKAR VECKOREVYN! sen så har jag precis ätit hemmagjord pizza love it! och nu ska jag läsa färdigt veckorevyn och sen duscha!:D BYEE.

och filip det heter lungan inte lugnan! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0