why die zwei drei !

hej började skolan 10;25 idag för att våran första lektion va inställd och efter det hade vi håltimma..skolan va soft idag fast vi hade 2 timmars matte gjorde bara ett räknetal!! hahaha (ränketal) hahha..sen så efter skolan gick jag och lina ner till hemmakväll för att köpa godis och sen så började vi då hem mot lina haha tog typ en och en halvtimma?!  sen så va vi hos henne typ en timma sen kom mamma och hämtade oss och sen så åkte vi hem till mig då och så satte vi oss vid datan och hade D.A.M.P på HÖG nivå! sen så åt vi tacos med min underbart knasiga familj! sen så började vi kolla på hipp hipp hora (våran klassiker älskar filmen!) och sen kollade vi på idol och efter det kollade vi klart på filmen och nu precis åkte lina pina hem! så nu  ska jag väl sitta här en stund till antar jag få se när jag drar mig till sängen haha! men tack lina för en sjuktkul kväll älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0