långt inlägg 17;21

hej igår satt jag inte vid datan överhuvudtaget för först var jag i skolan och vi orienterade direkt på morgonen åkte med jeffan in hahaha och jag orienterade med julia.F vi hittade inte en ända sån där kontroll sak hahaha! lyckat! sen efter stack jag, julia F, ewe, carro, julia E hem till julia E för att fixa oss efter gympan  sen drog vi tebax till skolan kom jättemycket försent till svenskan men what ever..och resten av dan va la ganska soft. och sen så efter skolan hämtade mamma mig vid drog ner till stan och köpte BH:ar till mig. sen så åkte vi hem jag bytte om och sen hämtade vi upp maria och sen drog vi vidare till cuty gross för att packa upp alla våra saker till loppisen jag säger bara harregud..det mest pinsamma jag varit med om vid en speciell tidpunkt där då jaaaa eller va säger du maria?!!!! åååh så snygggg iallafall... sen så sålde vi klart och så var det godisregn vid 7 och då kom klara och johanna och joinade det. haha! och det var de värsta jag någonsin varit med om barnen inklusive oss blev total galna och helt rubbade HAHAH!! sen så packade vi ihop det vi inte sålt och åkte hem. tjänade ihop 181 kr! inte dåligt. men sen kollade jag på idol och gick och la mig, sen så ringde emma mig så pratade jag med henne i typ en timma eller nått sen somnade jag typ direkt. och idag har det varit jäkligt bra dag! började dagen med att åka till skolan i typ ösregn tur att man har bussen!! haha men sen idag hade vi håltimma på typ 2 1/2 timma eller nått sånt, så jag, amanda brown och antonia beställde en familjepizza och så skulle antonia åka och hämta den på cyklen HAHAHH när hon kom tebax hade hon tappat den så kartongen va helsönder typ så jäkla kul. sen så satte vi på VALENTINES DAY och käkade pizza! såg typ bara halva filmen SKITBRA måste se färdigt den så snart som möjligt. men sen hade vi drama sen slutade vi så åkte hem med jeffan. och nu har jag städat rummet och nu sitter jag här HEJDÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vill du ha hans msn eller

2010-09-19 @ 19:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0