skooola :D

hej blev ingen bloggning igår för jag hade inte tid och orkade inte sitta vid datan! men jag åkte hem till pappa i söndags kväll och sov där och sen i måndags var det skola som var ganska soft ändå. och sen så efter skolan tog jag sällskap av julia.F för skulle ner till mormor&morfar, och så var jag där och sen vid 18;20 så började min musikal så drog dit som man saknat vårat gäng helt sjukt! så höll vi på en timma och prata och dansa och skratta! sen så åkte jag hem.  och idag så var skolan kanske kul. haha skrattanfall som vanligt på lunchen! "ni tror jag sover..men det gör jag inte..JAG GLIIIIDER!" dåligaste humorn men bästa någonsin. och sen så hade vi träslöjd idag med. jag säger bara harregud!! lycka till med min,asijas eller majas skedar! HAHAHA kommer gå åt *elvete..och sen så hade vi LKS och då ska vi typ göra en snabb liten drama sak om typ en olycka och så aah massa och jag, emma.C och carro är i samma grupp då och vi fick typ skrattanfall som höll på i typ 5-8 minuter om emma typ hackade upp sig hela tiden så sköna tjejer!! efter skolan så väntade jag på bussen med jeffan&vickan och massa idioter! blev intryckt när jag satt på bänken -.- men sen så kom jag hem typ halv tre eller nätt så åt jag lite pannkakor. och nu har jag precis pratat lite med filip och sånt så ska spela lite gitarr&sjunga nu tror jag. men hejdååå

tjeeena sexy! hahahaa
men jag ska bara säga att min kamera är sönder -.-
och tror den inte kommer bli bra på huuundra år typ känns det som
så ni får stå ut med gamla bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0