Det enda jag minns är att du är min vän

hejsan hoppsan min fredag var typ bästa fredagen på länge! skolan var sketans soft och efter skolan kom min mamma och hämtade mig, antonia och maria. så körde hon ner oss till navet för vi skulle ju köa till siggesbiljetterna! och sen så satt lina där som jävla skogsmulle typ så hon ställde sig med oss och sen kom amanda och joinade och sen kom även amra och joinade med ;) haha jag&lina fick typ världens snilleblixt HÅLL KÄFTEN!!! "din mamma din din din din mamma din mamma" HAHAHAHA älskar dig skitunge. och sen efter det så gick jag&maria runt på stan och typ så kollade vi lite på en nollning asså jag vill seriöst inte utsätta mig för det! dom var tvunga och glida runt i kattbajs?! blandat med senap, ketchup och majonäs! och nu är jag allvarlig jag såg det med egna ögon höll på att sppyyyy. uuuuusch!! men iallafalll sen kom mamma och hämtade sen åkte vi och köpte min gitarrrrr!! den är så underbar. haha och sen åkte vi och handlade och när vi kom hem så käkade jag snabbt och packade ner lite saker sen drog jag till maria så hade vi typ filmkväll! men massa skit. haha vi kollade på mannen under trappan. SKITBRA, och sen så kom jag hem idag vid 9 tiden typ och så har jag inte gjort nått speciellt. vi åkte ner till gitarraffären innan för vi skulle fråga massa grejer så hjälpte han mig med att hjälpa mig hur man stämmer gitarren med en sak. och sånt, så nu sitter jag här och spelar lite. få se om jag drar någonstans eller om nått händer idag. hejdååå

R.I.P alla som dog i world trade center 9 års sen | R.I.P Anna Lindh 7 år sen hon blev mördad idag

bilder från igåår


GRATTIS ÄLSKLINGSTONII DU ÄR BÄST GUMMAN
ÄLSKAR DIG MYCKET MYCKET MYCKET! HA EN BRA FÖDELSEDAG.



heeeeelt normalt..

hahah ojaah!

nödvändig bild?

hhaha vårat "käk" till filmen..


MIN ÄLSKADE GITARR.

min absoluta drog just nu!

oskar linnros - från och med du


Kommentarer
Postat av: Tonii

R.i.p !! Tänk att dom dog på min födelsedag :( haha tack förresten typ två ggr ;)<3

2010-09-11 @ 21:27:26
URL: http://antoniafransson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Oj jag visste inte att du spelade gitarr! Har du gjort det länge elr? :)

2010-09-23 @ 19:38:49
URL: http://pezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0