falsk rakt igenom

GODMORGON!! det var grymt kul igår! fast man får reda på att ens bästavän är världens falskaste människa på denna jord! men thanks everybody! jag&lina kom först till matilda sen kom ronja och sen amra och sist men inte minst jeta som vanligt! sen började alla typ fixa sig och måla sin kroppar i gult,blått och grönt. och vi hade jäkligt kul! sen vid ungefär halv åtta åkte vi till martin. och där dunkade alla killar på värsta musiken! hahah så när vi kom så åt vi hamburgare, och jag skulle få ut såndär majonäs sak hahaha och när jag gjorde det skvätte det upp på typ hela martins vägg FÖRLÅT! hahah vet inte hur jag lyckas?! sen efter det blev det dans hahah galet&svettigt va det! hahah jag,lina och matilda sprang runt huset minst fem gånger för att bli svala haha! och matilda typ gled runt på martins gräsmatta aah harregud! haha! sen så åkte jag hem nån gång vid 10 kanske det va. sen så somnade jag typ halv ett kanske. och nu har jag varit vaken sen halv nio eller nått sånt. får se vad som händer idag kanske blir filmkväll med lina ikväll det var så längesen med henne nu saknar det verkligen! men hejdåååå

bilder från mobilen ni får bättre när dom som hade kamera skickar









detta var alla:

matilda- avatar
jag- prinsessa
amra- hulken
lina- pikatcho
jeta- catwomen
ronja- sexig skolfröken
arijan- smurf
john- jokern i batman
adis&martin- typ några slags boxare eller nått haha
oliver- boxare
damir&narcis- några slags hjälte och skurk hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0