godmorgon!

heeej vaknade ungefär runt 11:30 idag. igår var en msyig&rolig kväll som det alltid är på tonår! först träffades vi alla som skulle gå utanför amanda det var jag,amanda,oliwia,ellen,emilia,clara och fåglen alexander. sen plockade vi upp kajsa på vägen. sen så gick vi till hemmakväll och köpte godis! sen vidare till missionkyrkan. när vi kom dit så typ var det lite fika och sånt. sen så gick vi ner i källaren och kollade på film vi kollade på " Evan den allmäktige " haha den va helt okej men bruce den allsmäktige är ju dubbelt så grymt  mycket bättre! sen efter filmen var det andakt (stavning) och då så sjunger vi sånger tänder ljus om man vill det för någon eller något och be för det. sen så aah det är typ det bästa på hela kvällen enligt mig iallfall!! sen så gick vi ner igen och försökte köra maffian men det gick inte överhuvudtaget :o haha för alexander började misshandla mig och sen började jag nypa honom och aah massa. sen så flyttade vi på oss och sen så satt jag i en soffa och då hoppade alexander på mig!? och jag låg typ hel hjälplös fyfan va stark han va asså helt sjukt. men jag kom loss tillslut och sen så åkte vi hem! och nu sitter jag här skulle egentligen ner till marknaden idag med amanda men hon kunde inte sen och inte maria heller och aah jag måste egentligen ner dit idag!!!!!! men hepp får skita i det då :(:(:( HEJDÅÅÅÅÅÅ




HÄHÄHÄ! jag just nu,, ganska uttråkad

Kommentarer
Postat av: Emilia

han är inte stark ^^

2010-10-30 @ 14:56:27
URL: http://pezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0