FILM OCH DÅLIG HUMOR

HHÄÄY! igår när vi kom hem så åt vi och sen så satte vi oss vid datan sen kollade vi på Wrong Trun, det är typ en skräckfilm så jäkla klockrena monster mina soulmates i den filmen! sen så satt vi vid datan och sen så hade båda typ damp ungefär vid ett tiden så aah harregud. sen ringde emma mig för hon vela veta vad som hänt det var massa saker. sen så  hade vi damp igen! och då så låg jag i marias soffa och typ höll på att somna och maria var på toan så hör jag hur hon säger såhär för sig själv när hon ska tvätta bort sminket hon bah
MARIA- Ohh...m..y...go...d I need some pads.
SANDRA- HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!
(sen hör man några fotsteg inne på toan)
MARIA- ohh...m..y..go..d a pinset!!!!
SANDRA- HAHAHAHAHAHHA!

ni fattar inte det roliga men tänk att detta var typ mitt i natten och båda var ordentligt övertrötta! och sen så går jag och ska precis lägga mig i sängen då så hör jag det här
MARIA- KISSIKISSIKISSIKISSI
SANDRA- WHAAAAT?
MARIA- OMGGGG IS KISS EVERYWHERE!
SANDRA- HAHAHHAHAHAHHA!

aah bra humor där ja! men nu ska vi äta frukost BYE


och denna ska vi ladda ner en vacker dag och kolla på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0