ansiktet trasig av för många tårar

tjjjena som jag skrev igår så var jag och mamma och simmade därför blev det ingen uppdatering. innan vi åkte  och simmade så köpte vi baddräkt till mig eftersom det är lättare med baddräkt än bikini det sjuka är att man verkligen känner skillnaden!! och skolan idag var lika bra som vanligt, asså gud jag verkligen trivs i skolan och min klass asså aah bättre går inte få haha det var så jäkla gött idag när vi slutade för alla typ rusade ut ur klassrummet och skrek HÖSTLOV hahah! för vi har höstlov nu hela nästa vecka och studiedag på måndagen efter!. och nu så kom jag hem ungefär halv 3..och nu ska jag inte göra nånting mamma kommer hem sen senare och då ska jag hjälpa henne städa hahah lycka till jag suger på det! och sen så ska jag väl fixa mig lite och sen ikväll ska jag till amanda sen ska vi och massa fler gå ner till tonår i missionkyrkan. ikväll ska vi kolla på film men först ska vi in på homebuy (hemköp) och köpa flera ton godis;) hahah! men kommer hem sent ikväll så vi hörs imon. kanske slänger in nått innan jag drar vi får se. HEJDÅÅÅ!

fått hem nya numret av veckorevyn nu i veckan ska sätta mig
och läsa den nu inte hunnit det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0