ny mobil!

igår så efter jag ätit kvällsmat kom pappa och hämtade mig hos mamma. först så satt vi och pratade om en sak sen så gav han mig en för tidig julklapp/födelsedagspresent EN MOBIL! en Sony Ericsson W995. blev skitglad tack pappa loveyou. och idag började vi dagen med skridskoråkning hahaha jag hade världens mest oslipade skridskor. men jag lärde mig iallafall lite nya grejer!! götttttt..sen så hade vi svenska,SO sedan lunch. och de var lika roligt som vanligt. hahaha! och sen så hade vi bild,NO och matte. sen fick jag skjuss hem av jeffan och satte mig direkt framför datan! och imon så ska jag och mamma simma så blir ingen uppdatering då! HEJDÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0