jag diggar dig

WHATUUUP! skolan idag var kul GRATTIS AMANDA PÅ NAMNSDAGEN..det var en asgod kyckling soppa i skolan idag och sen äppelpaj MUMSFILLIBABBA haha! efter skolan drog jag till mammas jobb (city gross) och sen så hjälpte jag henne lite där skaffade äntligen gratis sms så ni som har mitt nummer smsa gärna. sen så körde hon ner mig till min gitarr lektion, den gick väl ganska bra tycker jag. lärde mig "umpa-plockkompet" det är skitjobbigt men jag ska bannemig lära mig det! och sen påväg hem fick jag reda på att vi ska åka skridskor imon på gympan (dååålig information igen får damp på vår gympalärarae helt seriöst-.-) så va lite piss off! sen så städade jag rummet och nu sitter jag och lyssnar på jag diggar dig HAHAHA! :D hejdåååå


jag diggar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0