dålig humor..

tjena vet inte om detta kommer publiceras för det går inte gå in på några blogg.se bloggar?! får damp på sånt..men iallafall igår så drog vi ut och först var det helt dött sen träffade vi sagis. sen så va vi lite med henne sen drog vi runt och sen så träffade vi martin lite snabbt! hahaha harregud sen så drog jag&maria till homebuy (hemköp) och köpte chips och dricka. sen så drog vi hem käkade kebab och kollade på idol maria blev emo för sebastian krantz inte kom vidare och jag dog för att olle my honey kom vidare!!! gaah så snygg och allt..sen så kollade på på modern family och sen så började vi att säga namn baklänges HAHAHA
sandra- men anelli blir ju illena
maria- hahah men hon har inget E i sitt namn? :S
sandra- HAHAHA VA?!
maria- jaa?
sandra- men lilla gumman hur tänker du nu?
maria- jag vet inte för nu kom jag på att hon har ett E och det är ju efter I:et
sandra- så du menar att hon heter anllie?
maria- jaa HAHAHAHAHA
!
SÅÅÅ DÅLIG HUMOR HAR VI. sen så kollade på utröstningen i idol och kollade typ 10 min på snabba cash sen gick vi och la oss vaknade typ vid 10 tiden. satte oss och kollade på teve maria drog hem  och nu har jag duschat och sånt! snart ska jag börja fixa mig sen äta och sen hem till maria ska sova där inatt. vi ska ska dra ut sen och träffa martin hoppas jag!! men aja BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0