RÄKOR I SÅSEN!

igår drog jag ner till stan typ lite efter 7 för pallade inte sitta hemma och vänta på marias möte så jag va med antonia,amanda och sofie och gick runt och kollade lite sen så gick jag ner och mötte maria,lina och kajsa så gick vi runt lite på stan och sen satte vi oss och fikade! sen va jag hemma typ vid 9 tiden. sen så idag börjde vi dagen med musik ganska soft. men mitt lektionen blev jag kallad till sånt där elevrådsmöte hahah
" och om man blir lite sugen på majs så blandar dom den med massa annat:o"
hahahahhaHAHHAHA sån sandra&maria humor, vi skrattade igenom oss hela mötet! sen så hade vi håltimma då så gjorde amanda&antonia en låt till mig. haha började typ lipa tjejer ni är så bäst älskar er ni gör så man ens pallar skolan!<3 sen så hade vi svenska som va skitsoft kollade på en film SANNING ELLER KONSEKVENS älskar den filmen! sen så hade vi lunch UUSCH för maten i skolan idag för det var ju föfan räkor i såsen HAHAHAH! ingen fattar men aja..sen så hade vi NO och då typ började alla spela in mig hahaha hade världens damp! sen så hade vi matte och då jobbade jag riktigt bra asså!! hahah iallafall sen va skolan slut tog bussen hem..fixade mig bytte om och drack kaffe! och nu sitter jag hemma hos maria. snart drar vi härifrån hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Toniii

Naww, får skicka den videon till dej :)<3

2010-10-01 @ 23:51:14
URL: http://antoniafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0