you make my heart go like boom boom boom

igår va en riktigt mysig och skön kväll. jag och bengt stack in till stan vid typ halv sex tiden. satte oss inne på chaplin åt pizza och snackade. sen drog vi vidare till bion som började halv åtta. och hahah aah harregud folket som va inne i den bio salongen va ju inte och leka med! för det var typ värnamos hetaste killar från personer som man just nu helst inte vill vara nära pga pinsama saker. HAHAHA! men jag överlevde, bengt tyckte filmen va sådär (men han sov ju lite med så aah haha) men jag själv tyckte den va riktigt bra! snackade lite med antonia i telefon innan bion skulle börja för va tvungen att säga lite grejer. och hon hade sett den igår med fast innan. och hon sa att den va bra och jag håller med riktigt bra! den ska ses av alla! sen så åkte vi hem va hemma runt kvart över tio. och jag slängde mig i soffan kollade repris från hela veckan av paradise hotel asså jag bokstavligen Ä.L.S.K.A.R det programmet hihhi, sen så efter det gick jag och la mig. och nu så sitter jag här har städat lite idag men har fasnat i en bok som heter simon&sophie så går runt och läser den har inte lagt ifrån mig den typ en sekund. har läst ungefär 90 sidor idag än så länge haha men ska dricka en kopp kaffe nu sen fixa mig lite snabbt och klä på mig. sen vid 3 ska jag va nere i missionkyrkan för att öva lucia med världens bästa klass. hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0