nyckeln till friheten..

TJEEENARE! igår kväll hände ingenting speciellt satt hemma joinade bland annat mamma&bengt när dom kollade på dagboken hade inget bättre för mig och som vanligt grät jag! sen satt jag vid datan typ resten av kvällen kollade även lite smått på beck - gamen för den gick ju igår på 4:an. sen så gick jag och la mig med då så låg jag och messade med john,adis.hampus och victor! och sen så ringde adis mig för det var ett livsviktigt läge för mig! mitt sista sms skrev jag 05;06! hahah så jag vaknade ungefär halv tolv! och nu sitter jag här och snackar med adis på msn hahaha och jag försöker få ur honom lite saker om mig men ikke sa nikke.. AHAHAHA! men jag vill in till stan men jag måste plugga så ska göra det nu! chaaarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0