med amramandelmassamekic/14;44

hej igår så åt jag bara hos oliver och dom sen så drog jag vidare till lina och hennes syster hade fest hemma så vi fick bara va på hennes rum typ hela tiden. sen så kom amanda dit och sen så snackade vi och kollade på wrong turn 2. och mitt i alltihopa går strömmen SÅKLART!! så jag&lina får typ panik amanda hade redan stuckit hem..så vi typ drabbades av panik. så vi gick ut med alla andra ut på gränden och då så såg vi 2 gubbar som står och stirrar på mig och lina i 2 olika hus!! så jävla läskigt! men sen kom linas mamma så följde dom mig tebax till olivers hus där det va typ full rulle så jag satte mig där inne HAHAH hade as kul sen gick vi hem?!?!?! typ 3 på natten va skitkallt och hände lite tråkiga saker på vägen men aja..sen idag när jag vaknade så hade jag fått ett sms från amra som undrade vafan jag skulle göra idag HAHA! så nu sitter hon här med maj ;) HAHAH men nu ska vi ut och klappa hästarna PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0