längesen jag mådde såhär bra

tisdags: gick upp typ mega tidigt för min buss till gislaved gick vid 10:20 och jag var framme typ 11:25..och då va emma där och väntade. sen gick vi hem till henne och väntade på att victor hennes boyfriend skulle dyka upp. och så började vi äta och sen kom lilla victor hehe okej han va jävligt lång men ändå HAHA! sen så satte vi på filmen "anacondas" asså man typ hatälskar den filmen! haha den måste ni alla se om ni inte sett den! sen efter den va alla typ mega sega men tillslut fick jag men mig emma&victor ut för att köpa godis hehe och då börjar det självklart regna och blåsa som aset! haha men jag fick mitt godis! sen så satt vi lite där och sen åkte victor hem och då stack jag&emma med hem hahaha! aah harregud den tjejen mår inte bra. sen så typ vid 8 la vi oss i sängen och satte på teven och kollade lite och den natten blev det mycket skratt och flum!
onsdags: vi vaknade runt 10 tiden och då så låg vi och kollade på disney channel HAHAH RASTEN! BARNET MED HJÄLMEN! GHAHAHAHA! så bäst..iallafall och vi va typ mätta på godis så vi åt megalite till frukost och sen gjorde vi lunch med högsta volym på radion. sen så gjorde vi oss igjordning och sen gick vi till min buss. och när vi stog där och väntade då så kommer det en annan buss typ proppad med killar och verkligen kollar in oss hahah och emma typ viskar till mig bah "sandra?..sitter inte dom killarna i bussen och kollar på oss?" HAHAHAHA och då har dom gjort det i ungefär 5 minuter!! sen så kom min buss och då sa jag&emma hejdå. och åååh buss är så jäkla segt att åka själv iallfall en timma. sen när jag kom  hem till värnamo gick jag till mormor&morfar som åkte med mig till tandläkaren och sen åkte jag hem duschade snabbt bytte om och sen åkte jag till lina för att va med på filmkvällen. men typ alla andra sociala jävlar! hahah men det blev typ K.A.O.S! och ronja älskling jag finns alltid för dig älskar dig! sen vid elva tiden drog jag hem kollade på paradise hotel gick och la mig kollade typ hälften på "the notebook" och sen somnade jag.
torsdag: idag vaknade jag runt 9 tiden och kollade klart på filmen och grät som ett litet barn! och sen gick jag ner i köket kollade vad man kunde äta HAHAHA låter som värsta grisen. sen satte jag mig här och nu ska jag ut och ge hästarna deras middags hö. men senare idag ska jag&mamma till simhallen och simma som vanligt så hahah aah. men hejdååå ha en bra dag!


ni får resten senare blogg.se segar järnet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0