ASHTON KUTCHER FEBER!

tjenamoss i lingonskogarna!! igår så va det skola som vanligt och jag ville typ bara döda mig pga arijans dampfall på lunchrasten HAHAH och adis det va nära ögat där du!! HAHAHHA fyfan! och efter skolan gick jag till mormor&morfar sen vid fem så skulle jag till arken så åkte dit sen  va jag där tills åtta! för vi övade inför lions lucia! va helt slut när jag kom hem. så kollade på ung&bortskämd helt seriöst älskar daniel! sen så kollade jag på våra vänners liv. hel fast i den serien! idag så vaknade jag typ 5 minuter innan jag skulle gå till bussen HAHA lyckat så klädde på mig kollade mig inte ens i speglen och borstade tänderna sen sprang jag typ ut till bussen hahaha halkade några gånger med mycket lyckat där sandra..sen så skolan idag ha varit mega chillig! haha somnade på SO lektionen när vi kollade på film..sen så efter skolan åkte jag buss för hade ingen gitarr idag för niklas (min lärare) är sjuk åååh och hade verkligen sett fram emot dagens lektion och allt men men. och min älskade lilla erik träffade jag idag hahaa han är sååååå söt! ni anar inte man blir typ kär i han. men hahah och tobias&viktor hade väldigt roligt idag haha och niklas hade damp som vanligt. sen så sitter jag här nu och fija väntar på att en grej ska ploppa upp på min logg på facebook HAHA men hon får vänta en vecka till! men ska hitta nått att äta nu. MITT SPOTIFY FUNKAR IGEN DET HAR INTE GJORT DET PÅ ETT HALVÅÅÅÅÅR!!!!!

OMG DENNA KILLEN KAN MAN JU DÖDA FÖR..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0