konfahajk&streets of mars

heeeeeej konfahajken va så gryyymtrolig! haha. vi har skrattat tills vi gråtit och svettats och frusit. och massa mer! och igår kväll gick vi typ en runda på en timma ut i skogen asså runt en sjö typ HAHA jag och victoria hade extraroligt  i slutet när vi gick fel hahahha!orkar seriöst inte skriva allt vi gjorde men TACK ALLA FÖR ALLT! vi kom hem strax efter ett innan och då så gick jag men mamma&bengt på stan vi fick riktigt riktigt riktigt dåliga nyheter så alla är väldigt nere nu men så är det..sen så gick jag in på JC för att kolla på zdravko när han skulle spela med sitt band streets of mars dom är skiitbra love you guys. och sen så åkte vi hem skulle egentligen sova över med carro&evelina men orkar typ inte och är inte på bästa humöret så aah. men nu ska jag spela lite gitarr och sånt PUUUSSSS




nääh lägger upp bilder imon istället detta segar järnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0