låt aldrig hoppet försvinna

tjeeenare! i måndags så hände inget speciellt i skolan förutom att jag,annie och johanna verkligen fick VÄRLDENS SKRATTATTACK det va roligaste på länge! och på kvällen hade jag ju musikal hahaa asså andreas har världens dåligaste humor som vanligt! HAHAHA..och igår så va jag i skolan som vanligt och så hade jag skitlång håltimma typ och så jag följer med michelle ut för att köpa godis så ska vi gå till netto för där var amra,ellen och emilia. och på vägen dit håller jag i mitt bankkort och när vi är påväg då bryts mitt bankkort i 2 delar och jag både skrattar och gråter på samma gång och michelle vet inte vad hon ska göra så hon börjar garva som in i helvete och där står jag med mitt bankkort i två delar!! sen så hade jag gitarr och det gick skitbra hihih riktigt jäkla bra faktiskt!! och sen gick jag till stan för att klippa mig och då fick jag ju säga hejdå till 7cm av mitt hår! så nu är det kort igen men det känns faktiskt bra jag blev skitnöjd med det.  och sen så inatt så sov jag hos mormor&morfar va mysigt. och skolan idag va rolig som vanligt. vi övade med skolkören idag för vi ska ju typ sjunga på fredag i arken inför skolan för att fira typ advent eller nått sånt. och då ska jag sjunga med linn så vi övade på det idag och det kommer gå skitbra känner det på mig och jag erböjd mig att sjunga överstämma i refrängen HAHA! kommer typ glömma sjunga den på fredag när vi står där på scenen men aja. just nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig i skolan imon fråga mig inte varför fick bara lite panikångest från ingenstans?! men ikväll ska jag sova hos pappa. saknar honom mer än en månad sen jag såg honom nu uusch alldeles för längesen känner jag! men hejdå nu ska john säga vad ska ha på mig HAHAHHA

kolla mitt hår ;) BYE BYE 7CM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0