alldeles stum av matthet

igår så bloggade jag inte för jag satt inte vid datan och pallade inte hade inte orken! skolan va helt okej igår som vanligt typ. och efter skolan pallrade sig hela klassen ner till missionkyrkan för att öva på vårat lucia. vi ska gå luciatåg i värnamo på city gross och i apladalen och nån mer stans kanske vi får se om vi hittar nått för att samla in pengar till klasskassan gaah är taggad. och sen så gjorde vi det en timma. sen fick jag skjuss hem av linn och hennes pappa HAHA så klockrent för han hade tappat sin mobil nånstans i bilen och då körde linn sitt säte på min fot och sen slog hennes pappa i huvet i ratten! och massa annat hahaha. sen så handlade jag&mamma och sen så åkte vi till sjukhuset för jag skulle ta den här gardasil sprutan mot livmoderhalscancer och vi gjorde det på förlossningen för vi känner en som jobbar där och medans vi satt där så va det en som födde va faktiskt ganska häftigt för vi hörde bara helt plötsligt ett barnskrik! man blev helt varm i hjärtat. så kan säga att vi va med när ett liv kom till :')..sen så åkte vi hem och bara tog det lugnt. kollade på idol och andreas weise åkte ut INTE RÄTT! JAG LIPADE HAHAHHA men det var så tråkigt..och idag väckte mamma mig vid nio tiden för skulle hänga med henne ner på stan. och så var vi och handlade och då hände nått som bara inte fick hända. haha ska inte säga det här men guud va ont i mitt hjärta det gjorde hahah och amra ringde och hade typ damp HAHAH! iallafall sen så gick vi på stan lite och jag kom hem med ny bh och ett par trosor till det finnimang!! och nu sitter jag här och ska duscha nu hade jag tänkt och sen så ska jag fixa mig lite sen drar jag&bengt in till stan för att äta pizza sen gå på bio harry potter och dödsrelikerna del 1. men hejdåååååå

JANUARI 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0