My life ain't worth living if I can't be with you

jag uppdaterade senast i lördags! haha det var en riktigt chillkväll hemma hos mormor&morfar fast jobbade massa på min SO men men.... och på söndagen så var det ju farsdag, så mamma&bengt kom och sen så kom min kusin och hennes föraldrar också. sen efter vi ätit och varit hos mormor fortsatte vi till bengts föräldrar för att fira hans pappa. och så åt vi lite där med haha! sen så åkte vi hem va hemma vid 7 tiden och då fortsatte jag med min SO och skrev rent det på datan och allt! så va helt tung i huvet hade huvudvärk och hela köret! och sen igår så va det skola och det var kul&bra som vanligt sen lite senare hade jag ju musikal som vanligt och vi ska ju spela peter pan denna terminen och jag ska bara Herr Darling typ pappan i pjäsen och sen en sjörövare och jag fick även ett solo! jippi! sen så idag är det ju tisdag och skola som vanligt. chilldag idag, efter skolan stannade jag kvar på läxhjälpen för att göra en SO läxa jag missat. sen så hade jag gitarr och det gick bra sen så åkte jag hem med mamma och nu sitter jag här. ska spela lite gitarr nu och senare kommer pappa och hämtar mig så sover jag där inatt PUSS!

OCH YEEEESSSSS! JAG FICK MITT SOLO SOM JAG VILLE SJUNGA PÅ ADVENT I SKOLAN. GAAAH SÅÅÅ GLAD MED SKITNERVÖS! IMON SKA VI ÖVA PÅ DET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0