lång inlääääägg

hej min update har verkligen sugit men har haft fullt upp hela tiden! och inte verkligen inte hunnit! så förlåt. men tisdags hade jag ju gitarrlektion som vanligt det gick riktigt bra denna gången! så har nu läxa som jag sitter och plinkar lite på just nu och sen lite senare hade jag utvecklingssamtal det gick bra tycker jag. onsdags hände typ inget speciellt  pluggade och allt sånt där. och jag&jeffan kom fram till att det finns 7 eller 8 pizzaresturanger i bara lilla värnamo helt sjukt och ingen går ju i konskurs liksom hallå vi är typ världens fettmo stad?! haha och torsdags så va skolan rolig som vanligt och efter skolan åkte jag ner med evelina till vår första konfalektion eller vad man ska kalla det! haha det var skitkul vi typ snackade och lekte lekar och fikade! hhahah vi skrattade oss igenom hela konfan! sååå jäkla taggad för detta. och evelinas mamma är såååååå jävla skön helt sjukt så bra humor HAHA! iallafall sen så efter konfan stack jag hem och gjorde inte så mycket kollade paradise hotel och ADNAN ÅKTE UT!! såå gött. sen så kollade jag på du,jag och dupree haha skitbra film! ni som inte sett se den. sen så va jag typ stendöd vilket gjorde att jag försov mig idag vaknade typ halv åtta! så stressade skitmycket sen när jag kom till skolan sa dom att vi hade inställd dans så hänkade på amanda&antonia hem till antonia. så va vi där chillade och fixade oss. och resten av dan va skitsköön! sen kom jag hem och då höll mamma&bengt på att lasta vår ena häst för dom skulle till ljungby för att åka till vetrinären för hästen är sjuk. så va och hjälpte dom och kom in precis.. ikväll vet inte än om jag ska till tonår men tror inte det vill se idol! skulle egentligen blogga igår men kom inte in på internet?! hela datan typ fuckade upp sig..så fick damp och stängde av skiten HAHA men ha en fortsatt bra fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0