my time to stand!

idag onsdag har det inte hänt så mycket bara det att vi hade en översnygg vikarie på gympan idag! och självklart så lyckas jag med att ramla baklängsen på röven och slå i huvet i golvet mitt framför hans ögon?! hahah dog..och på lucnhrasten så övade jag&linn med matz på tänd ett ljus! som vi ska sjunga solo i! gaah och det är redan nästa vecka TAGGAD. och resten av dagen va chillmode. sen så kom jag hem och satte mig vid datan och pratade precis i telefon med amra älskling hahaha älskar verkligen den tjejen. INGA MÄN ÖVER MIN TRÖSKEL!! HAHAHAH BÄSTA HUMORN! (inte menningen att ni ska förstå).. och sen så pratade jag med christoffer innan, och han kommer hit på jullovet! längtar sjukt mycket! men måste plugga nu PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0