kom och bada i min swimmingpool!

tjenare! sitter här i bengts pjamas och har skitont i magen ååååh hatar sånt här. men jag va iallafall i skolan halvadagen ungefär och gjorde mitt tyskaprov HAHA hejdå sandra kan jag ju bara säga. nääh men det gick väl helt ok gjorde det jag kunde typ. sen så kom mamma och hämtade mig för kunde typ inte gå hade så ont. så har legat i soffan hela tiden med frasse (kattten) och en vetekudde på magen gaaah så gött! och sen har jag ont i halsen med ni vet när det gör ont när man sväljer sån halsont har jag så jag har

halsont + magknip och som grädden på moset har jag självklart mensvärk -.-

lyckat här då ja! men ska fixa lite grejer på datan sen slänga mig i soffan igen sätta på en film tror jag och sen somna en liten stund kanske. PUSSSS.. och grattis victor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0