fastfrusen i intet...

idag har jag inte hittat på ett skit faktiskt eller jo jag va ute i stallet innan för hästarna skulle få nya skor och mamma jobbade och då så fick jag uppdrag att rycka in! och sen har jag även rensat min gaderob på sånt jag inte använder längre och sommarkläder som inte behövs just nu! det är ungefär allt jag gjort idag haha! men imon iallafall så åker jag till gislaved för att sova hos emma älsklingen saknar henne så mycket! längtar aaaaaaaaaaset efter henne. får se hur det blir med uppdateringen! jag missade paradise hotel innan så kollade precis på det någon av er om med älskar paradise hotel och följer det? ska bli kul att se hur dom 2 nya tjejerna ska röra om i grytan. och sen så pratade jag lite med evelina och mamma innan för jag ska nämligen byta konfagrupp från helgläsning till torsdagar. så nu hamnar jag&evelina i samma grupp!! ska bli så jäkla kul alltså om det inte är försent att byta. saknar dig ewepewe och vi ska kanske även sjunga på skolavslutningen..men men. hahah oj jag skriver bara långa inlägg nu förtiden vet inte hur jag lyckas faktiskt men aja..godnatt sovgott så hörs vi!





hahah jag har kvar ronjas rosett från maskeraden är kär i den..den är så jäkla snygg! funderar på att sno den......

Kommentarer
Postat av: Ronja

Fuck you sandra!!

hahha skoja, behåll du den, har en till så de e lungt :D:D <3

2010-11-02 @ 10:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0