amirbitch och cheeseburgare!

idag gick jag upp HALV SEX! för skulle vara i arken halv åtta. för det var ju adventssamling idag och jag är ju med i skolkören så aah. sen sjöng ju jag och linn det blev helt fel i början men sen gick det så jäkla bra! stolt över dig linn fast din scenskräck gjorde du det och resultatet blev sjuktnice! sen så efter det gick jag med evelina,caroline och julia tebax till skolan. och vi matade änder med polly HAHAHAH! Sen så började vi gå upp mot skolan frös om benen som fasiken. när vi kom fram lånade vi 2 gitarrer från musiken och satt och spelade lite grann och sjöng. på svenskan hade vi världens damp HAHAHA antonia och amanda älskar er tjejer! efter skolan väntade jag på bussen med anton. så nu ska jag packa för halv fem ska vi samlas med konfan för ska på hajk tills imon nånstans i skogen typ! så är lite stressad! men hejdååååå

hahaha! älskar daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0