fredag

CHA!
ÄNTLIGEN FREEEEDAG.
idag var det skola då (som vanligt) haha och idag vet jag inte vad som har varit med mej,amanda och antonia! vi har varit helt sjuka idag vi har inte kunnat sluta skratta på hela dan. men iallafall på morgonen så var det vårrocken som typ höll på i ungefär en timma. det var väl helt okej men fija var ju absolut bäst hon sjunger så himla fint jag&amanda satt nästan och grät (a) och sen efter hade vi bild och sen hade vi matte. så det har varit en skön dag! ikväll så är det ju egentligen vårrock igen och då är ju massa andra band och sånt med men jag ska inte gå jag pallar inte, men maria kanske ska sova här inatt eller jag vet inte xd men kanske bloggar ikväll!

kolla vad pappa gav mej igår :)
haha han vet att jag ÄLSKAR hårsprej!

jag har glömt att visa er min nya klänning!

man ser den inte jätte bra men typ vid brösten så är det en lite knut och sånt :)
den är jättesöt.
jag köpte den på H&M 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0