dålig update.

dålig update?

ONSDAG;

hade 2 föreställningar på apla på morgonen för deras sjuor. det var katastrof. det var iallafall det för mej!! sen efter dom föreställningarna hängde jag, fija och emilia med hem till agnes. sen så stack fija&emilia och då hade jag och agnes ultra mega damp! "VEM ÄR DET SOM KNACKAR PÅ DÖÖÖÖÖRREN?!" så himla kul. sen så kom fija igen och så åt vi mat! vi hade seriöst skrattsjukan haha jag hade typ ont i magen en timma efter. sen vid 17:00 var det dags att åka till östboskolan och klockan 18:00 så var det föreställning för typ släkt, vänner och allt sånt. det var skitkul dag och tack till absolut alla som gjorde den bäst.
TORSDAG;
operationsdagsverk med amra! vi jobbade på min pappas jobb. vi typ var på lagret och gjorde massa olika grejer. HAHAHA ingen har förstått vår humor på hela dan..först på morgonen så kom jag till amra typ vid kvart över sju eller nått sen så hämtade sabina oss vid netto halv åtta tiden. sen så åkte vi till pappas jobb :) HAHA vi har kastat läppbalsam för vi hade skitråkigt. det var kladdigt men kul..

DAGENS CITAT;

"såhär kul brukar det aldrig vara på jobbet"
"på golvet kan du med sitta om du vill"


ingen förstår tyvärr bara jag&amra!
men tack amra för bästa jobbadagen ;) älskar dej



osminkad och fin ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va ful menar du va

2010-05-08 @ 15:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0