FRIDAAAAAAY

HEEELLLLU!

TORSDAG;
skolan inget speciellt typ. efter skolan så cyklade jag&maria hem te henne och sen började det typ åska och maria skrek och sprang in HAHA! sen så fick vi panik för det blev fint väder ute så vi drog ut med simon :) det var skitlängesen haha det var as kul! först så träffade vi simon vid matjätten sen när vi cyklade mot viadukten börjar det typ ÖSREGNA haha och alla har bara koftor på sej typ. och jag skjussar maria! så hon gömmer sej under min kofta så det ser ut som om jag har värsta stora puckel ryggen! och sen så skriker hon BROOOOOMSA DÅ FÖR *ELVETE ner för hela viadukten, så alla typ stirrar och jag&simon typ bara gapskrattar! haha sen så tog vi skydd inne på meddo. sen så drog vi te hemköp köpte godis&fanta sen åkte jag hem :)
TODAY;
skolan omg idag har det varit typ världens roligaste dag! har varit flum typ hela dan. haha jag,linn,linn,ellen och michelle var i studiehallen med massa godis och chips och michelles kamera FARLIGT! haha iallafall hon har typ hundra miljoner bilder på sin kamera och en jätte fin video på mej "KAPTEN CHIPSBURK!!!" det var hur kul som helst. efter skolan gick jag hem te pappa sen åkte vi till göteborg där jag är nu. det har varit typ 23 grader här och solen har stekt min rygg ända sen vi kom hit så nice älskar solen. och vi åt ute idag åt wook så himla gott! och hoppas det blir lika fint väder imon för då drar vi antagligen ut med båten för första gången :) och imon kommer min kusiner hit och min faster. så nu vill jag typ bara sova så det blir imon. saknar dom! men vi hörs imon pusssss sovgott.

DAGENS CITAT!

"KAPTEN CHIPSBURK!"

"EN HÄST KOMMER LASTAD!
MED VADÅ?
EN SADEL!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0