bilder :)

TJAAA!
today är jag frisk! eller aah frisk och frisk jag typ låter som en strypt kråka när jag pratar och är skitförskyld men annars bra haha..idag var skolan bra som alltid. asså vi gör ju teater om rättegång på SO:n HAHA våran är katastroooooof. och vi ska visa upp imon jippi (NAT) haha jag är typ en gamal tant som blir rånad och heter ingrid! sen på engelskan kollade vi färdigt på filmen "Coraline" as bra. lite läskig faktist, jag har läst boken den är as bra! men iallafall sen så fick jag reda på att våran engelska lärare inte har sparat våran teater som vi spelade upp! för hon spelade in alla grupper. men har inte sparat våran jag blev as arg men men skitsamma , vi får väl göra om eller nått :) efter skolan gick jag&maria ner på stan för maria skulle hitta avslutningskläder AHHAHA asså jag ska aldrig mer gå in på JC det är en sak som är säker har typ aldrig skämt ut mej så mycket! aja maria hittade iallafall en skitfin topp! och jag en bikini överdel. jag ska köpa den imon så ni får se den då eller nått sånt. men vi hörs imon pussss

här får ni typ resten av bilderna!












NJUUUUUUUUUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0