stockholm i mitt hjärta

jag har haft världens bästa helg!
FREDAG;
våra vänner från gislaved (pelle,gunilla och emma) kom och hämtade hos vid typ halv nio eller nått sånt :) och i bilden var det skitmysigt för jag&emma satt ända längstbak i deras bil med typ kuddar&filtar! sen på vägen gjorde vi lite stopp och sånt! när vi kom fram var klockan kanske fyra halv fem. sen så hade ju jag&emma eget hotelrum! så vi typ slängde alla väskor och typ dog i sängarna. sen på kvällen eller så. då åt vi på en resturang vid skansen den hette typ "Ulla Winblad" eller nått jättemysigt. sen så hade våra vänner en överaskning för oss på kvällen. och då visade det sej att vi skulle gå på björn skifs. först tänkte jag typ men hallå björn skifs SNARK. men sen när han började med showen jag säger bara W.O.W! det var hur jäkla bra som helst. han både sjöng och gjorde sån där stand up grej! det var skitnice verkligen. sen så gick vi hem genom gamla stan som jag älskar!
LÖRDAG;
det finns inget bättre än hotelfrukost! det är så himla mumsigt haha. idag var det shopping som gällde! vi gick på stan jag köpte hårinpackning,foundation och ett par solglasögon! det var det ända jag köpte och jag var i stockholm det är typ skandal men men så är det ibland. och sen blev jag lite sjuk med så jag gick tillbaka till hotellet och sov medans dom andra gick vidare på stan det var skittrist :( men sen blev jag bättre och på kvällen så träffade vi pelles syster och hennes man&barn så åkte vi ut med deras båt mot djurgårn tror jag det var :) och det var strålande väder typ 22 grader! så vi stannade och hade lite picnick med oss jättemysigt! sen så åkte vi vidare till grönalund för att kolla på sommarkrysset! det var hur bra/kul som helst. och E.M.D var ju typ programledare i lördags och jag verkligen älskar mattias! men vi stog liksom bakom stängslet men ändå såg vi as bra! vi var bara en två meter från publiken som satt ner. men jag tänkte skit också nu kommer jag aldrig få se mattias bra! men då kommer han mot mej asså och ska vara med i teve typ precis snett framför mej typ bara tre meter bort står han och jag får panik mina ben bara skakar! HAHAH så knäpp jag är. och sen så efter han snackat färdigt då kommer han närmare mej och då står och och typ pratar med kamerakillen så mattias stog knappt en meter från mej harregud! jag typ hyperventilerade! :) han är så SMOKINGHOT. men iallafall så var ju eric saade där han är ju bara så förbjudet fin och alexandra burke! och massa andra. :) det var skitkul sen så åt vi lite pizza sen till hotellet!
SÖNDAG;

vaknade ganska tidigt! åt god frukost! och jag var typ as dålig på morgonen! så jag typ drogade halstabletter&ipren! sen så åkte vi till Ulriksdals slott! det var jättefint. där i det slottet har typ kronprinsessan victoria haft fester och sånt det var jättefint! sen så gick vi till Bo Rappne. vet ni vem det är? han är typ den där flintskallige trädgårdsmästaren i äntligen hemma typ ganska kraftig? iallafall han bor ju typ inte långt därifrån och då så gick vi förbi där han bor och så har han typ värsta stooooora växthuset och as mycket sånt så mamma&gunilla köpte blommor och sånt! och jag hade typ lite feber och sånt med! men det var kul att typ "vara hemma hos honom" eller så. sen så åkte vi hem. jag somnade lite i bilen. haha och dom sista timmarna blev jag&emma övertrötta så vi satt och skrattade i en halvtimma åt ingenting! HAHAHAAHAHHAAH omg jag kan fortfarande skratta åt oss harregud!
IDAG;
HEMMA OCH SJUK!

så detta var min underbara helg:) hur har eran varit?
TACK EMMA FÖR DOMMA UNDERBARA DAGARNA DU ÄR BÄST! ÄLSKAR DEJ
här får ni lite "naturbilder" eller vad man ska kalla dom, jag har tagit alla själv!
i nästa inlägg får ni maaaaaassssssa andra bilder!

ULRIKDALS SLOTT




BO RAPPNE















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0